Sivut

maanantai 6. huhtikuuta 2015

40 astetta ja nousee

Niin kovasti haluaisin uuden tatuoinnin, kun on niin monta ideaa mielessä. Tällä hetkellä itseltäni löytyy neljä ja kyllä tiedän miltä näyttävät vanhalta, olen kuullut että ne kestävät ikuisuuden. Maailman tyhmin kysymys ja raivostuttavin, pitää aina miettiä kumpi on idiootti ja tässä tapauksessa se on kysyjä. On totta, etteivät jotkut mieti mitä ihoonsa ottavat ja ennen pitkää haluavat ne pois, koska ymmärtävät virheensä. Ja kaikkien ei todellakaan tarvitse ottaa tatuointeja, ensinnäkään ne eivät sovi kaikille ja jotkut ottavat vain siitä ilosta, että pystyvät. Itselläni ne kuvastavat minua ja elämääni, ne kertovat minullekin itsestäni ja tekevät minusta "eheän". Sitä on vaikea selittää, mutta rakastan tatuointejani. Myöskään mikään näistä ei ole hetken mielijohteesta otettu, kaikka olen miettinyt pitkään ja hartaasti, ensimmäistäni pohdiskelin 5 vuotta. Mietin myös tatuointien näkyvyyttä, jos olenkin joskus edustustehtävissä, minun pitää pystyä peittämään jokainen. 





Siinä ne ovat kaikessa upeudessaan, hinnat järsjestyksessä 800€, 150€, 300€ ja 150€. Seuraavaksi ottaisin yhden Balilla, mutta olen miettinyt että pitäisi ottaa vielä yksi täällä koto-Suomessa. Kuumottaisi jo. Niille, jotka pelkäävät, että tatuoinnit sattuvat, se riippuu täysin paikasta ja kipu on erilaista. Se on enemmän ärsyttävää hinkkaamista, mutta tämä viimeisin sattui. Suurimmaksi osaksi siksi, että se on kylkiluiden kohdalla ja iho on erittäin herkkää, tämän jälkeen mikään ei tunnu niin pahalle. Hetken Balin tutkimisen jälkeen löysin monta arvostettua tatuoijaa ja 2012 tartuntojen jälkeen paikat tarvitsevat luvan, että saavat tehdä tatuointeja. Rakastan kansantaruja, uskomuksia, perinnetiedettä ja taruolentoja. Joten Balilla otan tietenkin barongin ja kyllä menin pöllimään kuvia taas, voi minua. Laitan myös kuvan ideasta minkä haluan ottaa tänä tai ensi vuonna.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti